[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=14971   , 1403/02/20


چگونگی فعالیت دانشگاه از ۱۶ فروردین تا اطلاع ثانوی اعلام شد


- کلیه فعالیت های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود.

۲- نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها مطابق شیوه نامه ای خواهد بود که از سوی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه به دانشکده ها ابلاغ شده است.

۳- فعالیت اداری کارکنان در واحدهای مختلف عمدتاً به صورت دورکاری خواهد بود. بدیهی است در واحدهایی که بنا به صلاحدید مدیر واحد، حضور فیزیکی برخی از کارکنان الزامی و اجتناب‌ناپذیر تشخیص داده شود، کارکنان مورد نظر مکلف به حضور در محل کار خواهند بود. مسئولان واحدها موظفند پیشاپیش اسامی افراد دورکار را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام نمایند تا مجوز حضور آنها در این دوره صادر و ارائه گردد. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی و کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار مشمول حداقل حضور نخواهند بود.

۴- ورود مراجعان متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت مطابق دستورالعمل معاونت توسعه و منابع انسانی و بنا به تشخیص واحدها، مراتب می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود.

۵-کلیه مراسم، نشست ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.

۶- در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبردهای جدید از مراجع ذی ربط، اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.



17:30 - دوشنبه 16 فروردين 1400    /    شماره خبر : 14971    /    تعداد نمايش خبر : 1776