[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=14988   , 1403/02/21


اطلاعیه جدید دانشگاه درخصوص توقف پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها و نحوه انجام فعالیت‌های پژوهشی


معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه با توجه به اعمال محدودیت های جدید کرونایی شهر تهران توسط ستاد ملی مدیریت کرونا، وضعیت دانشگاه را بر اساس جدول سطوح محدودیت (جدول پیوست) منطبق با شرایط سطح ۴ اعلام و نحوه فعالیت‌ها آزمایشگاه های دانشگاه از تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ را به مدت دو هفته وفق سطح بندی مذکور به شرح زیر اعلام کرد.

۱- کمیته‌های ایمنی دانشکده‌ها موظفند فهرست مشمولین سطح ۴ را تهیه و در اختیار مدیریت حراست، معاونت دانشجویی و معاونت پژوهشی دانشگاه قرار دهند.

ص- با توجه به شرایط، برای دانشجویانی که با اعمال محدودیت‌ها از فعالیت‌های پژوهشی میدانی و آزمایشگاهی محروم می‌شوند دانشگاه به صورت متناسب افزایش مهلت تحصیل بدون احتساب در سنوات آموزشی و خوابگاهی و سایر موارد مرتبط، لحاظ می‌کند.

۳- فعالیت‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل‌های ابلاغ شده به دانشگاه توسط مراجع ذیربط می‌باشد و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده از طریق اطلاعیه‌های آتی ابلاغ خواهد گردید.

۴- در صورت ضرورت، در شرایط بسیار ویژه و برای مدت زمان محدود لازم است کمیته های ایمنی دانشکده ها امور را مدیریت نموده و شرایط انطباق با سطح بندی اعلام شده را فراهم نمایند.

بر اساس اطلاعیه فوق و اعلام سطح ۴ محدودیت ها در دانشگاه (محدودیت کامل و توقف کلیه فعالیت ها در سطح دانشگاه)، پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها متوقف شده است.

بدیهی است در صورت تغییر وضعیت و بهبود شرایط، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.



اطلاعات تکمیلی...



17:48 - شنبه 21 فروردين 1400    /    شماره خبر : 14988    /    تعداد نمايش خبر : 3682