[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15041   , 1403/02/20


فراخوان چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی)



جشنواره ملی زن و علم، رويدادي با هدف تجليل از بانوان نخبه و فعال دانشگاهي (نكوداشت دكتر مريم ميرزاخاني) مي باشد.


شناسایی و معرفی ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی های زنان در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی به منظور اثربخشی مضاعف آنان در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور؛ توجه به نقش ارزشمند زنان و معرفی ظرفیت های موجود جامعه علمی زنان؛ کوشش برای افزایش نشاط و مشارکت اجتماعی بانوان و الگوسازی شخصیت های موفقی همچون دکتر مریم میرزاخانی برای زنان نخبه و فعال دانشگاهی، از اهداف برگزاری اين جشنواره می باشد.


بر اساس این فراخوان، چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) در دو بخش رقابتی بانوان فعال دانشگاهی و بانوان فعال اجتماعی برگزار می شود.


بانوان فعال دانشگاهی این جشنواره در ۶ گروه علمی فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، علوم پزشکی، هنر و معماری و کشاورزی، دامپزشکی و محیط زیست با یکدیگر به رقابت می پردازند.


در بخش بانوان فعال اجتماعی نیز، متقاضیان در گروه های بانوان کارآفرین، صاحبان مشاغل دانش بنیان، بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی و نیز بانوان خیر و نیکوکار رقابت می کنند.


متقاضیان شرکت در این جشنواره نیز به ۳ رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و نیز بالای ۶۵ تقسیم شده اند.


بر اساس زمان بندی این جشنواره، مهلت شرکت در رویداد علمی، فرهنگی تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعیین شده است.


علاقمندان برای شرکت و کسب اطلاعات به وب سایت جشنواره http://wsfestival.ir مراجعه نمایند.


گفتنی است برگزیدگان این جشنواره که در تیرماه سال جاری برگزار می شود از امتیازات مربوط به آن مندرج در آئین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برخوردار می شوند.






12:28 - سه شنبه 31 فروردين 1400    /    شماره خبر : 15041    /    تعداد نمايش خبر : 881