[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15236   , 1403/02/20


نشست شورای ورزش دانشگاه برگزار شد


در ابتدای این نشست دکتر نوروزی گزارش کاملی از عملکرد مدیریت امور ورزش دانشگاه در سال ۹۹ ارائه کرد. همچنین مواردی در خصوص وضعیت تاسیسات استخر پردیس دانشگاه و استخر دانشکده کشاورزی در ایام تعطیلی (همه گیری کرونا) و تشکیل کارگروه ورزش اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه مطرح شد.


مصوبات این نشست شامل: احداث زمین چمن مصنوعی در زمین چمن فوتبال دانشکده کشاورزی به مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر و تخصیص اعتبار لازم برای انجام این کار، برنامه ریزی و جانمایی برای احداث زمین چمن مصنوعی در ابعاد کوچک در پردیس دانشگاه در آینده، بنا بر اهمیت حفظ و نگهداری بناها و اماکن ورزشی؛ تعمیرات سوله سالن ورزشی دانشکده منابع طبیعی نور و تخصیص اعتبار لازم برای انجام این کار، احداث پیست دوچرخه سواری و جاده سلامت در بخش جنگلی دانشکده منابع طبیعی نور به مساحت دو کیلومتر، تجهیز انبار مدیریت امور ورزشی دانشگاه با هدف ۳۰ درصد قهرمانی و ۷۰ درصد همگانی و تخصیص اعتبار لازم برای انجام این کار، راه اندازی سالن تمرینات فانکشنال برای دانشگاهیان در سالن ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شماره یک و تخصیص اعتبار لازم برای انجام این کار، است.


همچنین در خصوص احداث زمین والیبال ساحلی مقرر شد با ارائه راهکار مجدد در معاونت دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی تصمیم گیری شود.







16:07 - دوشنبه 10 خرداد 1400    /    شماره خبر : 15236    /    تعداد نمايش خبر : 765