[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15398   , 1403/02/20


اطلاعیه نحوه حضور دانشگاهیان در پی اعلام وضعیت قرمز تهران


۱- کلیه فعالیت‌های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی خواهد بود. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت و با رعایت دقیق پروتکل ها بلامانع است.

۲- فعالیت اداری تمامی کارمندان در واحدهای مختلف به صورت 70 درصد دورکاری و 30 درصد حضوری (عمدتاً کارشناسان آزمایشگاه ها و دیگر کارشناسان مورد نیاز در واحدها) خواهد بود که بنا به تشخیص مسئول واحد تعیین و به افراد اعلام خواهد شد. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود.

به منظور پشتیبانی از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی دانشگاه، پرسنل واحدهای فناوری اطلاعات، پشتیبانی آموزش مجازی در معاونت آموزشی، مدیریت مالی و اداری می بایست به صورت ۷۰ درصد حضوری و ۳۰ درصد دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. از این رو مسئولین واحدها پیشاپیش اسامی افرادی که بر اساس نیاز قطعی در محل کار حضور می یابند را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام نمایند تا مجوز حضور آنها در این دوره صادر شود. گفتنی است، مدیریت حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز باشند ممانعت خواهد کرد.

۳- ورود کلیه مراجعین متفرقه اعم از دانشجویان بدون مجوز از معاونت پژوهشی و یا افراد غیر دانشجو و میهمان به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص مسئول ارشد واحد ذی ربط مراتب می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود و پروتکل بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود.

۴- کلیه مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

۵- در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبردهای جدید از مراجع ذی‌ربط اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.



15:39 - يکشنبه 13 تير 1400    /    شماره خبر : 15398    /    تعداد نمايش خبر : 858