[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15449   , 1403/02/20


مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به عنوان مرکز برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ انتخاب شد


در این گردهمایی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دکتر غفاری، سرپرست سازمان امور دانشجویان و دکتر صفاری‌نیا، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت برگزار شد، براساس ارزیابی عملکرد، مراکز بهداشت و درمان برتر، نمونه و فعال در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در سطح کشور معرفی شدند.

بر این اساس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تربیت مدرس در هر دو سال موفق به کسب رتبه برتر در سطح چهار (جمعیت حدود ۷۵۰۰ الی ۱۰۰۰۰ نفر) در بین مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های کشور گردید.

ارائه خدمات مرتبط با سلامت دانشگاهیان از جمله عملکرد کلینیک های عمومی، تخصصی، اورژانس، دندانپزشکی، برگزاری طرح های پایش سلامت و همچنین اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقای سطح بهداشت دانشگاه از جمله تهیه پوستر و پمفت های آموزشی و برگزاری کارگاه و سمینارها، بازدیدهای بهداشتی و تلاش‌های خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان مخصوصا در ایام اپیدمی کرونا مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است به دلیل بروز بیماری کرونا سال گذشته گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها برگزار نشد و امسال هشتمین و نهمین گردهمایی باهم برگزار شد. انتخاب مراکز بهداشت و درمان برتر در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، در آینده برگزار می شود.





10:31 - شنبه 26 تير 1400    /    شماره خبر : 15449    /    تعداد نمايش خبر : 2592