[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15510   , 1403/02/20


پيام تسليت رييس دانشگاه در پي درگذشت دکتر محمدرضا امين ناصري




متن پيام دكتر احمدي به این شرح است:


انا لله و انا الیه راجعون


خبر تاسف بار درگذشت دانشمند پاك نهاد، استاد علم و فرهنگ و اخلاق، دکتر محمدرضا امين ناصري موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب، اساتید و همکاران و دانشجويان دانشگاه گردید.


استاد فقید دکتر امین ناصری؛ انساني متواضع، وارسته، فرهیخته، مسئولیت‌پذیر و دلسوز بود که با روحیه‌ای وصف‌ناپذیر در طول عمر با عزت خود از خدمت به مجموعه دانشگاه و تلاش برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای دانشجویان و پرورش علمی و اخلاقی آنان دریغ نکرد. اين استاد فرهيخته، اقدامات ارزشمندي را در دانشگاه به انجام رساند و در كنار تدريس و تحقيق و پژوهش، براي اعتلاي دانشگاه گام هاي موثري برداشت. تدوین و تصویب سند راهبردی فرهنگی و اجتماعی از جمله فعالیت‌های ماندگار وی در زمان تصدی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بود که منشاء تحولات اثرگذاری در سطح دانشگاه؛ بویژه در حوزه انجمن های علمی دانشجویی شد.


گرچه فقدان این شخصیت برجسته ضایعه‌ای غیرقابل جبران برای دانشگاه است، اما منش اخلاقی و شاگردان پرورش یافته وی تا سالهای متمادی در جامعه علمی و فرهنگی کشور درخشان و اثر گذار خواهد بود.



اینجانب این مصیبت را به خانواده آن فقید سعید، دانشگاهیان تربیت مدرس و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای خانواده و بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.


18:42 - يکشنبه 10 مرداد 1400    /    شماره خبر : 15510    /    تعداد نمايش خبر : 1426