[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15552   , 1403/02/19


اعلام نحوه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه در پي محدوديت هاي جديد كرونايي



بر اساس اين اطلاعيه، نحوه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ مرداد به مدت ۵ روز، منطبق با شرایط سطح ۴ اعلام می‌شود و ضروري است فعالیت آزمایشگاه‌ها طبق سطح بندی اعلام شده مدیریت شود.


بر اين اساس، لازم است فعالیت‌های پژوهشی بسیار خاص و ضروری به تشخیص کمیته ایمنی دانشکده‌ها در حداقل زمان جمع بندی و متوقف شود.


کمیته‌های ایمنی دانشکده‌ها موظفند فهرست مشمولین سطح ۴ فعالیت پژوهشی را تهیه و در اختیار مدیریت حراست، معاونت دانشجویی و معاونت پژوهشی دانشگاه قرار دهند.


زمان صدور مجوزهای جدید برای فعالیت در آزمایشگاه‌ها پس از اعلام پایان وضعیت سطح ۴ اعلام می‌شود.


با توجه به شرایط، برای دانشجویانی که با اعمال محدودیت‌ها از فعالیت‌های پژوهشی میدانی و آزمایشگاهی محروم می‌شوند، دانشگاه به صورت متناسب افزایش مهلت تحصیل بدون احتساب در سنوات آموزشی و خوابگاهی و سایر موارد مرتبط، لحاظ می‌کند.


فعالیت‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل‌های ابلاغ شده به دانشگاه توسط مراجع ذی ربط می‌باشد و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده از طریق اطلاعیه‌های آتی ابلاغ خواهد شد.


گفتني است وضعيت سطح ٤، (اعلام وضعيت هشدار قرمز از سوي ستاد ملي كرونا) شامل محدوديت كامل و توقف تمامي فعاليت ها در سطح دانشگاه است و ورود به آزمايشگاه به صورت محدود و صرفا" به منظور رسيدگي موجودات زنده و تعمير و نگهداري تانك‌هاي ازت و فريزرها خواهد بود.





13:49 - يکشنبه 24 مرداد 1400    /    شماره خبر : 15552    /    تعداد نمايش خبر : 1330