[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15561   , 1403/02/20


اعلام نحوه حضور دانشگاهيان در وضعيت قرمز كرونايي


در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به بخشنامه استانداری تهران مبنی بر شروع موج پنجم کرونا در کشور در ١٢تيرماه ١٤٠٠ و قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، نحوه حضور دانشگاهیان تا اطلاع ثانوی اعلام و برای اجراء ابلاغ می شود.


بر اين اساس، کلیه فعالیت های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رئیسه دانشکده، حضور افراد در آزمایشگاه، کارگاه و دفتر کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود.


فعالیت اداری کارکنان در واحدهای مختلف به صورت ٧٠ درصد دورکاری و ٣٠ درصد حضوری (عمدتا" کارشناسان آزمایشگاهها و دیگر کارشناسان مورد نیاز در واحدها) خواهد بود که بنا به تشخیص مسئول واحد، تعیین و به افراد اعلام خواهد شد.


جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ٦٠ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود.


ضروري است مسئولین واحدها اسامی افراد مشمول حضور ٣٠ درصدی را به امور اداری اعلام نمایند تا مجوز حضور آنها در این دوره صادر و ارائه شود. بدیهی است اداره حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز هستند ممانعت خواهد كرد.


به منظور پشتیبانی از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی دانشگاه، پرسنل واحدهای فناوری اطلاعات، پشتیبانی آموزش مجازی در معاونت آموزشی، مدیریت مالی و اداری می بایست به صورت ٧٠ درصد حضوری و ٣٠ درصد دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. از این رو ضروری ست مسئولین واحدهای، اسامی افرادی که در دانشگاه حضور می یابند را به مدیریت اداری اعلام نمایند.


ورود کلیه مراجعین متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص واحدهای ذیربط مراتب می بایست از قبل با اداره حراست هماهنگ شود.


کلیه مراسم، نشست ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می شود.


در صورت ابلاغ بخشنامه ها و راهبردهای جدید از مراجع ذی ربط، اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.





08:54 - سه شنبه 2 شهريور 1400    /    شماره خبر : 15561    /    تعداد نمايش خبر : 911