[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15663   , 1403/02/20


خوابگاه‌ها برای دانشجویان جدید بازگشایی نمی شوند


دکتر مسعود رضائی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در بازگشایی خوابگاه‌ها مطابق با ابلاغیه وزارت علوم و ستاد ملی کرونا عمل می‌کنیم و با توجه به اینکه طی



روزهای آتی بسیاری از دانشجویان دوز دوم واکسن خود را تزریق خواهند کرد و بسیاری از آنها نیز واکسن نزده‌اند، لذا در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌ایم که در نیمسال تحصیلی جدید، بازگشایی خوابگاه‌ها را در برنامه نداشته باشیم و آموزش نیز به صورت مجازی ارائه شود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر خوابگاه‌های دانشگاه با حداقل ظرفیت در حال فعالیت هستند، ادامه داد: میزان هزینه دریافتی از دانشجویان بابت استفاده از خوابگاه‌ها مطابق با ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان است.


دکتر رضائی در باره واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی گفت: واکسیناسیون برای تمامی دانشجویان خوابگاه های تهران و البرز انجام شد و اگر واکسیناسیون دانشجویی به طور کامل انجام نشده باشد، این فرایند تکمیل خواهد شد.


معاون دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه برخی از خوابگاه‌های دانشگاه برای نیمسال تحصیلی جدید بازسازی شده و برخی دیگر در دست تعمیر و بازسازی قرار دارد، خاطرنشان کرد: برخی از اتاق‌ها با یک چهارم ظرفیت در اختیار دانشجویان است و برای اتاق ۶ نفره نیز مجوز داریم که حداکثر تا ۲ نفر در
اتاق اسکان یابند


16:52 - دوشنبه 29 شهريور 1400    /    شماره خبر : 15663    /    تعداد نمايش خبر : 801