[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15713   , 1403/02/20


برگزاری کارگاه های اقماری در حوزه علوم مغز و شناخت



بر این اساس کارگاه مجازی "تحلیل نوسانات الکتریکی مغز" ۲۲ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۴ با سخنرانی دکتر محمدرضا رئوفی، دکتر کلثوم دهدار، دکتر میلاد نظری، دکتر لیلا غلامی، دکتر مرتضی سلیمی، دکتر فرهاد طبسی و دکتر سپیده قزوینه با ظرفیت ۸۰ نفر برگزار می شود و مهلت ثبت نام در آن تا ۲۰ مهر مقرر شده است.


همچنین کارگاه مجازی "تکنیک ثبت پچ کلمپ" (Patch Clamp) ۲۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ با سخنرانی دکتر سعید سمنانیان، دکتر سید جواد میر نجفی زاده، دکتر حسین عزیزی، دکتر ابراهیم شجاعی و دکتر نرگس پاچناری برگزار می شود. ظرفیت کارگاه ۵۰ نفر است و مهلت ثبت نام در آن تا ۱۹ مهر می باشد.


کارگاه مجازی " بررسی های بافت شناسی و ایمونوهیستوشیمی میلین و آسیب های آن" نیز روز ششم آبان با ظرفیت ۵۰ نفر از ساعت ۹ تا ۱۵ با حضور دکتر محمد جوان و اعضای آزمایشگاه ترمیم عصبی برگزار می شود. علاقمندان تا ۳۰ مهر برای ثبت نام در این کارگاه فرصت دارند.


کارگاه مجازی "ثبت پتانسيل هاي ميداني برانگيخته" ۲۱ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می­ شود. مهلت ثبت نام در این کارگاه تا ۱۷ مهر می باشد.


گفتنی است متقاضیان هر یک از کارگاه های مذکور مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به شماره کارت 5859837000833620 به نام انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی واریز و تصویر پرداخت به همراه مشخصات را به ایمیل javan.repairlab@gmail.com ارسال نمایند. اطلاعات تکمیلی و آدرس اتصال به فضای مجازی برگزاری کارگاه، پس از تایید ثبت نام اعلام می شود.




14:14 - يکشنبه 4 مهر 1400    /    شماره خبر : 15713    /    تعداد نمايش خبر : 488