[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15920   , 1403/02/19


نشست صمیمانه مسئول و معاونان کانون بسیج اساتید با سرپرست دانشگاه


مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس به همراه تعدادی از معاونان کانون بسیج اساتید دانشگاه روز یکشنبه 9 آبان ماه برای عرض تبریک انتصاب استاد فرهیخته و بسیجی دکتر فرهاد دانشجو به عنوان سرپرست دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست حضور یافتند.

در این جلسه دکتر باکوئی ضمن تبریک انتصاب دکتر دانشجو به سرپرستی دانشگاه اظهار داشت : دانشگاه تربیت مدرس که افتخار لقب درة التاج دانشگاه های کشور را داراست با جایگاه واقعی خود فاصله دارد و امیدواریم در دوره مدیریت شما، دانشگاه جایگاه واقعی خود را پیدا کند و در این راه، بسیج اساتید دانشگاه همواره پشتیبان و حامی مسئولان دانشگاه خواهد بود.

در ادامه دکتر دانشجو از زحمات بسیج اساتید به ویژه در برگزاری 300 نشست مجازی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ایام کرونا تشکر و قدردانی کرد.

وی بسیج اساتید را تکیه گاه هر مدیر انقلابی در دانشگاه عنوان کرد و به عزم جدی خود برای ارتقاء دانشگاه و رسیدگی به رفاه اساتید و کارمندان دانشگاه تاکید نمود.

دکتر دانشجو استفاده از اساتید انقلابی در مدیریت دانشگاه را از برنامه های خود اعلام کرد و گفت : از پیشنهادات و انتقادات سازنده اساتید انقلابی و دلسوز استقبال خواهد کرد.

در ادامه معاونان و اعضای شورای کانون بسیج اساتید، پیشنهادات و انتظارات خود را از سرپرست دانشگاه مطرح کردند .

ضرورت انتصاب افراد انقلابی و مدیران جهادی در معاونت ها و مدیریت های دانشگاه در جهت نیل به آرمان های انقلاب اسلامی، تهیه و تدوین و عملیاتی نمودن برنامه های دانشگاه با برنامه توسعه و گام دوم بیانیه انقلاب، پیگیری ارتباط کلان با صنایع، سازمان ها و وزارت خانه ها در جهت دریافت پروژه های کلان و نیل جدی دانشگاه به سمت درآمدزایی و اقتصاد پایدار، ساماندهی آموزش های الکترونیکی جدید، نرم افزارهای مورد نیاز و آموزش های معنوی – فرهنگی اساتید، ترمیم و تقویت مسائل و چالش های عمده فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه، تدبیر و چاره جویی و علاج زود هنگام امکانات رفاهی اساتید جوان(به ویژه در حوزه مسکن) در شرایط بحرانی کنونی از مورادی بود که در این نشست به آن ها اشاره شد.

در پایان این دیدار، دکتر دانشجو ضمن تشکر از حضور ارزشمند مسئول کانون و معاونان بسیج اساتید به پاسخ گویی و ارائه راهکار در خصوص مسائل و پیشنهادات ارائه شده پرداخت و تصریح کرد: تمامی موارد در دستور کار تیم جدید قرار خواهد گرفت و در اولین فرصت به وضعیت آن ها رسیدگی خواهد شد.



12:51 - پنج شنبه 13 آبان 1400    /    شماره خبر : 15920    /    تعداد نمايش خبر : 811