[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=16603   , 1403/02/19


سرپرست امور آزمایشگاه های دانشگاه منصوب شد

  در این حکم که به امضای دکتر امیرعبداله زاده رسیده، آمده است:

' نظر به تعهد و شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست امور آزمایشگاه های دانشگاه منصوب می شوید.
  ارتقای مجموعه آزمایشگاه ها و فضاهای پژوهشی دانشگاه، تجهیز و توسعه آزمایشگاه مرکزی با تکیه بر کلیه ظرفیت های دانشگاه، توسعه همکاری های بین آزمایشگاهی از طریق ایجاد ارتباط با سایر دانشگاه های ملی و بین المللی، ایجاد آزمایشگاه های مرجع و همکار با هدف قطبی سازی آن ها از طریق توجه به مزیت های نسبی دانشگاه و توجه ویژه به موضوع ایمنی، بهداشت و محیط زیست از اهم وظایف محوله می باشد.
موفقیت جنابعالی را در پرتو استعانت از خدای قادر متعال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه راهبردی دانشگاه خواستارم.'
گفتنی است دکتر مهدی عبداللهی مدرک کارشناسی خود را در رشته شیمی کاربردی از دانشگاه تبریز، مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی علوم و تکنولوژی پلیمر از پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و مدرک دکتری خود را در رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. وی هم اکنون به عنوان دانشیار دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس در گروه مهندسی فرایندهای پلیمریزاسیون مشغول به فعالیت است.


10:42 - يکشنبه 10 بهمن 1400    /    شماره خبر : 16603    /    تعداد نمايش خبر : 673