[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=17916   , 1403/02/31


نتایج ارزیابی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه منتشر شد

دکتر صادق دردایی اظهار داشت:  این نظرسنجی به مدت دو هفته برگزار شد و در مجموع ۳۰۱ نفر از دانشجویان دانشگاه در آن شرکت داشتند.
وی با استناد به یافته‌های بخش‌هایی از این نظرسنجی تصریح کرد: به نظر می‌رسد وضعیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه در شرایط متعادلی قرار دارد اما بدیهی است این شرایط در دانشگاه تربیت‌مدرس باید همچنان رشد و  بهبود پیدا کند.
معاون دانشجویی و فرهنگی_ اجتماعی ادامه داد: انتظار می‌رود اعضای هیات علمی دانشگاه و استادان مشاور انجمن های علمی دانشجویی نیز بیش از گذشته مشارکت در پیشبرد برنامه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی داشته باشند و به رشد فزاینده این جریان پرنشاط و اثربخش دانشجویی کمک کنند.
وی تصریح کرد: نتایج این نظرسنجی با مدیریت سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی بررسی و تغییرات مقتضی در بخشی از برنامه‌ریزی‌ها از جمله سیاست‌های اطلاع‌رسانی و کمک به تسهیل برنامه‌ها صورت خواهد پذیرفت.
دکتر دردایی در پایان ابراز امیدواری کرد : دانشجویان نوورود دانشگاه با عضویت در انجمن‌های علمی دانشجویی تجربه بهتری را از تحصیل در دانشگاه تربیت‌مدرس رقم بزنند و با بهره‌گیری از این فرصت منشا آثار ارزشمندی در تجربیات حرفه‌ای خود باشند. 


 برای مشاهده نتایج نظرسنجی اینجا را کلیک کنید


22:30 - پنج شنبه 17 شهريور 1401    /    شماره خبر : 17916    /    تعداد نمايش خبر : 537