[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=18171   , 1403/02/31


برگزاری نشست مشترک مدیریت‌های سیاستگذاری و برنامه‌‌ریزی فرهنگی و امور فرهنگی - اجتماعی با مدیر کتابخانه مرکزی


نشست مشترک دکتر شهروز شریعتی، مدیر سیاستگذاری و برنامه‌‌ریزی فرهنگی و دکتر میثم میرزائی تبار، مدیر امور فرهنگی – اجتماعی دانشگاه با دکتر عاطفه شریف، مدیر کتابخانه مرکزی با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مدیریت‌های مذکور از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح دوشنبه ۱۸ مهرماه  در محل این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست که نسترن زمانی‌راد، معاون کتابخانه و خلیل سمنگانی، کارشناس مسئول مدیریت امور فرهنگی - اجتماعی و بهنام جهانگیری، مدیر داخلی کتابخانه مرکزی نیز حضور داشتند، درباره چگونگی همکاری مشترک میان مدیریت‌های سیاستگذاری و برنامه‌‌ریزی فرهنگی و امور فرهنگی – اجتماعی با کتابخانه مرکزی و همچنین طراحی فرهنگی هنری فضاهای داخلی و بیرونی کتابخانه با هدف ایجاد نشاط، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین زمینه‌های همکاری مختلفی در ارتباط با همکاری‌های انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و هنری با کتابخانه، برگزاری جلسات مشترک معرفی، بررسی و نقد کتاب، انجام مسابقات کتابخوانی، رونمایی از کتاب اندیشمندان و اساتید برجسته دانشگاه، برپایی نمایشگاه‌های مشترک، اختصاص مکانی از کتابخانه به عنوان موزه اسناد و کتاب، ایجاد اتاق‌های مباحثه و تبادل نظر دانشجویی در کتابخانه، امکان سنجی ایجاد فضایی با عنوان «کافه مطالعه» یا «کافه کتاب» در کتابخانه مرکزی و... طرح و بررسی شد.

در پایان نشست، مدیران سیاستگذاری و برنامه‌‌ریزی فرهنگی و امور فرهنگی - اجتماعی با همراهی مدیر کتابخانه مرکزی از بخش‌های مختلف کتابخانه دیدن کردند.



13:37 - دوشنبه 25 مهر 1401    /    شماره خبر : 18171    /    تعداد نمايش خبر : 186