[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=18874   , 1403/02/30


تأكيد دكتر فرهاد دانشجو بر لزوم حفظ حریم خصوصی همه اعضای خانواده دانشگاه تربيت مدرس


 رييس دانشگاه در پاسخ به سوال مطرح شده در خصوص فعاليت كانال هايي با نام هاي راسوياب و گاندو و انتشار اطلاعات شخصی درست و نادرست از  دانشگاهیان در كانال هاي فوق اظهار داشت: به نظر من انتشار اطلاعات نادرست و حتی درست شخصی افراد در کانال های مجازی و هر روش دیگر، کار نامطلوب، مذموم و ناپسندی است. این گونه رفتارها که در شأن انسان های فرهیخته و دانشگاهی نیست توسط هر جناح و هر فرد و هر تفکر سیاسی که باشد باید متوقف گردد و حرمت حریم خصوصی افراد باید حفظ شود. گزارش های مورد اشاره را در خصوص راسویاب و بعد گاندو، من هم شنیدم و گویا کانال های فوق در اینستاگرم یا تلگرام فعالیت می کنند.

وي خاطر نشان ساخت: از متولیان این کانال ها مي خواهم که سریعا ادامه اینکار ناپسند را متوقف کنند و از معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه و دفتر حقوقی نيز می خواهم تا اقدامات لازم برای برخورد قانونی و همچنین بسته شدن فعالیت هر دو کانال عنوان شده و حفاظت از حرمت و حریم خصوصی همه اعضای خانواده دانشگاه را از طریق مراجع ذیصلاح و پلیس فتا  پیگیری نمايند.

وي يادآور شد: مجددا تأکید میکنم حفظ حرمت و حریم خصوصی افراد ضروریست و تفاوت نظر در مسائل سیاسی نمی‌تواند توجیه کننده کار و رفتاری ناپسند باشد.

دكتر دانشجو با اشاره به اهميت شأن و جايگاه دانشگاه تصريح كرد: دانشگاه محل تعامل و تبادل نظرهای متفاوت با استفاده از روش های قانونی، عقلی و علمی و مردمسالارانه است و هر گونه رفتار افراطی اینچنینی مذموم است و مناسب جایگاه و شأن دانشگاه و دانشگاهیان نمی باشد.



09:47 - يکشنبه 18 دی 1401    /    شماره خبر : 18874    /    تعداد نمايش خبر : 187