[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19470   , 1403/02/31


تشریح جزییات ساخت 5000 واحد مسکونی برای دانشگاهیان تربیت مدرس از سوی رییس دانشگاه

رییس دانشگاه با اشاره به فرایند طی شده برای امضای تفاهم نامه و تخمین روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی در آینده اظهار داشت: به تدریج می شود تخمین هایی را برای مراحل مختلف محاسبه نمود. انجام شدن و سرعت انجام امور به نحوه فعالیت طرفین از جمله شهرداری مرتبط است. با توجه به تجربه ای که بصورت تخصصی در این امور دارم میتوانم بگویم قبل از امضای تفاهم نامه احتمال تفاهم کردن و امضای تفاهم نامه با مشخصات مندرج در تفاهم نامه، حدودا بیست درصد بود که به تدریج با برگزاری جلسات و تفاهم بر روی جزئیات، این احتمال افزایش یافت و الحمدالله تفاهم نامه امضا شد. امروز تفاهم نامه امضا شده است و از حالت تخمین زدن خارج گردیده و به یک واقعیت تبدیل شده است.
وی افزود: در خصوص ادامه کارها یعنی مشخص نمودن زمین مناسب و تفاهم طرفین بر روی زمین و محل اجرا و تهیه نقشه های طراحی سازه ای و معماری و اجرای نقشه ها و شروع به ساخت و سازها نیز تخمین اولیه بیست درصد عقلانی به نظر می‌رسد که با پیشرفت امور این درصد افزایش خواهد یافت و انشالله روزی به واقعیت تبدیل گردیده و ساخت و سازها پایان یابد و کلید آپارتمان ها تحویل متقاضیان گردد.
وی به نقش سازمان اوقاف در این تفاهم نامه اشاره کرد وگفت: همزمان شهردار تهران تفاهم نامه ای را با سازمان اوقاف امضا نمودند که بر اساس آن تفاهم نامه، سازمان اوقاف در راستای طرح جهش تولید مسکن دولت که به تصویب مجلس نیز رسیده است در ساخت شصت و پنج هزار واحد مسکونی با شهرداری تهران همکاری خواهد نمود. پنج هزار واحد مسکونی مربوط به دانشگاه تربیت مدرس نیز بخشی از همان شصت و پنج هزار واحد مسکونی است. لازم به ذکر است که در شرایطی قرار داریم که دکتر زاکانی شهردار تهران، شخصیتی عالم ، توانمند و مدبر هستند و دغدغه حل مشکلات مردم را دارند و از طرف دیگر آیت الله دکتر خاموشی رییس سازمان اوقاف نیز بسیار  عالم و توانمند و مدبر هستند و ایشان نیز دغدغه حل مشکلات مردم را دارند‌. بنابراین امیدواری برای به نتیجه رسیدن این تفاهم نامه روز به روز افزایش خواهد یافت.
رییس دانشگاه ضمن تشکر از تمامی افرادی که در امضای این تفاهم نامه نقش موثری داشته اند، خاطر نشان ساخت:مسئولین و کارمندان دانشکده کشاورزی بالاخص دکتر پورجم رییس دانشکده و همکاران در معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه دکتر خدایار  و عزیزان در شهرداری تهران و سازمان زیبا سازی شهرداری و برخی از معاونین شهرداری تهران و همچنین برخی از اعضای هیأت علمی دانشکده هنر و معماری و دانشکده مدیریت و اقتصاد، دکتر سرآبادانی و روابط عمومی دانشگاه و همه عزیزان دیگر زحمات قابل توجهی برای تهیه و امضای تفاهم نامه کشیدند که از همه آنها تشکر می نمایم.
وی ادامه داد: گرچه امضای تفاهم نامه توسط اینجانب هم انجام شده است ولی واقعا اینجانب نقش قابل توجهی در انجام امور نداشتم و فقط در سیاستگذاری موضوع دخیل بودم و از همه عزیزان که دلسوزانه و مجدانه فعالیت نمودند تشکر و قدردانی می نمایم. مسئولیت پیگیری تفاهم نامه نیز کاملا بر عهده معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی و دانشکده کشاورزی می‌باشد که برای عزیزان آرزوی توفیق دارم و از همه همکاران تقاضا میکنم با تدبیر و صبوری به مسئولین کمک نمایند.

 


19:39 - جمعه 12 اسفند 1401    /    شماره خبر : 19470    /    تعداد نمايش خبر : 291