[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19894   , 1403/02/19


قدردانی اعضای شورای صنفی کارکنان از رییس دانشگاه بدلیل پیگیری تأمین مسکن کارکنان

در ابتدای جلسه حیدری رییس شورای مرکزی صنفی کارکنان با اشاره به تلاشهای مستمر ریاست دانشگاه در اجرای طرح مسکن دانشگاهیان و ایجاد بارقه امید در دل همکاران دانشگاهی ، مراتب سپاس و قدردانی خود را به نمایندگی از تمام همکاران اعلام نمود.
وی به مکاتبات انجام شده توسط شورای مرکزی صنفی با مسئولین دانشگاه اشاره و تصریح کرد: موضوع افزایش ضرایب فوق العاده ویژه کارمندان، حق مسکن و سختی کار پیرو مکاتبه ای که انجام شده، تبدیل وضعیت کارکنان قرار دادی و شرکتی و درخواست حضور یک نماینده از شورای صنفی در هیات اجرائی طبق روند دوره قبل از مواردی است که از سوی شورای مرکزی دانشگاه در حال پیگیری است .
رییس شورای مرکزی صنفی کارکنان همچنین خواستار تقاضای همکاری و پیگیری رییس دانشگاه در خصوص موارد فوق شد.
در ادامه جلسه محمد یوسفی رئیس شورای صنفی کارمندان دانشگاه های دولتی کشور توضیحاتی در خصوص افزایش ضرایب فوق العاده ویژه حقوق کارمندان دولت ارائه نمود و اجرای این طرح را نیازمند پیگیری و روشنگری برای مسئولان بالا دستی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت مدرس در اجرای آیین نامه های رفاهی نسبت به سایر دانشگاه ها پیشتاز است ابراز امیدواری کرد: ان شاالله با پیگیری مسئولین و هیات امنای دانشگاه با اجرایی شدن این طرح، گامی مثبت در راستای همسان سازی حقوق کارمندان دانشگاه با سایر کارمندان دولت برداشته خواهد شد.
در ادامه رییس دانشگاه بعد از استماع مطالب مطروح شده ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و تشکر از طرح مسائل و مشکلات کارمندان دانشگاه خاطر نشان ساخت: متاسفانه با توجه به تورم جاری در کشور، حقوق کارمندان دانشگاه پاسخگوی هزینه های زندگی و رفاهی آنان، آن طور که در شأن همکاران فرهیخته دانشگاهی باشد، نیست و ایجاد ردیف بودجه در برخی موارد طرح شده، مستلزم کارشناسی و پختگی طرح ها برای ارائه به کمیسیون دائمی هیات امنا می باشد.
دکتر فرهاد دانشجو ابراز امیدواری کرد:  با اشاره به ویژگی های خاص دانشگاه تربیت مدرس از جمله جامع بودن دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها، وجود مقاطع تحصیلات تکمیلی، حل و فصل بسیاری از مسائل کشوری در کرسی های علمی دانشگاه تربیت مدرس و حضور ریاست جمهوری در هیات امنای دانشگاه ، موارد مذکور با نظر مساعد پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.
وی موفقیت و به ثمر رسیدن طرح مسکن دانشگاهیان را آرزوی قلبی خود خواند و گفت: معضل مسکن از مواردی است که بسیاری از کارکنان دانشگاه با آن دست به گریبان هستند و امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و حمایت شهردای تهران این طرح به نتیجه مطلوب دست یابد.
رییس دانشگاه در ادامه، با اشاره به این نکته که ذات و فطرت انسانها میل به صداقت دارد، برخورد صادقانه و رابطه نزدیک با کارمندان دانشگاه را از نقاط قوت دوران مسئولیت خود برشمرد.
دکتر دانشجو همچنین بر لزوم حضور یک نماینده از شورای صنفی مرکزی کارمندان در هیات اجرائی دانشگاه با توجه به ارتباط بیشتر ایشان با بدنه کارمندی و اشراف به مشکلات جامعه کارمندی دانشگاه تأکید نمود.
وی در پایان با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که 'دوست داشتن وطن از نشانه های ایمان است' ؛ خدمت صادقانه کارمندان عزیز دانشگاه را نشانه وطن دوستی و ایمان آنها عنوان کرد.


 


 


 


16:34 - چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402    /    شماره خبر : 19894    /    تعداد نمايش خبر : 207