[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19895   , 1403/02/31


نکوداشت روز کارگر در پردیس کشاورزی

 به مناسبت روز کارگر یکشنبه 17 اردیبهشت ماه جاری مراسم نکوداشتی با حضو هیات رئیسه و حجت الاسلام دلنواز در بوستان ترویج دانشکده برگزارو از زحمات پرسنل خدوم شرکتی دانشکده تقدیرشد.
در ابتدای این نشست دکتر پورجم رئیس پردیس کشاورزی ضمن اشاره به علل نام گذاری روز کارگر در دنیا  در خصوص جایگاه کارگر در نظام سرمایه داری و دین مبین اسلام مطالبی ارائه کرد. وی  همچنین به سخنان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد کار و کارگر اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در سخنانی گفتند: 'با توجه به اینکه خدای تبارک و تعالی مبدا کار هستند و این ویژگی الهی در تمام موجودات عالم سرایت کرده است، سراسر عالم کارگر و کار هست' . پس همکاران ما قدر این موهبت الهی و مقدس بودن این شغل را بدانند.
در ادامه مراسم حجت الاسلام دلنواز، نماینده نهاد رهبری در پردیس کشاورزی ضمن تبریک این روز فرخنده، همکاران شرکتی را جزو بدنه دانشگاه دانست و از آنها درخواست کرد که در تمامی برنامه ­های علمی
مذهبی و مخصوصاً برگزاری شکوهمند نماز­های جماعت، مشارکت فعال داشته باشند. وی همچنین از مسئولین پردیس و شرکت­ها خواست موانع حضور این دسته از همکاران را در برنامه ­های فرهنگی برطرف نمایند.

 


17:04 - چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402    /    شماره خبر : 19895    /    تعداد نمايش خبر : 88