[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19981   , 1403/02/21


تأمین اعتبار بخشی از بودجه دانشگاه

با پیگیری های مؤثر انجام شده توسط هیأت رییسه دانشگاه و همیاری مسئولین، مازاد بر چهل و هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان که هفته قبل تخصیص یافت، به لطف خداوند متعال مجموعا مبلغ بیش از سیزده میلیارد و نهصد میلیون تومان برای موارد زیر تأمین بودجه گردید و دستور تخصیص صادر شد:
۱-مبلغ دو میلیارد تومان به دانشکده ها بابت پایان نامه ها و رساله های دانشجویان  مازاد بر بودجه ای که بابت این موضوع به معاونت پژوهشی دانشگاه در هفته قبل اختصاص یافت.
۲-مبلغ پانصد میلیون تومان به  دانشکده ها  بابت امور آموزشی (تعمیر و تجهیز آموزشی)  مازاد بر بودجه ای که بابت این موضوع به  معاون آموزشی دانشگاه هفته قبل اختصاص یافت .
۳-مبلغ پانصد و هفتاد و شش میلیون تومان بابت امور اداری و مالی دانشکده ها مازاد بر بودجه ای که هفته قبل بابت این موضوع به معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی تخصیص یافت.
۴-مبلغ بیش از سه میلیارد و هشتصد و هفتاد  میلیون تومان به معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه (بابت تکمیل خوابگاه های دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی، تکمیل کاخ ساحلی برای موزه مفاخر دانشگاه در نور، تجهیز مرکز مطالعات حقوقی و حکمرانی و حدود یک میلیارد تومان هم برای ذخیره مرخصی سال ۱۴۰۱ کارکنان قراردادی)
۵-مبلغ یک میلیارد تومان بابت فعالیت های بین المللی به مدیریت روابط بین الملل
۶-مبلغ یک میلیارد تومان برای پردیس بین المللی اروند از محل درآمدهای خود پردیس اروند
۷- پنج میلیارد تومان به معاونت دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی بابت بخشی از هزینه تغذیه دانشجویی در فروردین ۱۴۰۲


15:02 - يکشنبه 31 ارديبهشت 1402    /    شماره خبر : 19981    /    تعداد نمايش خبر : 251