[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20034   , 1403/02/19


کسب مقام شایسته تقدیر جشنواره شعر «قصه عشاق» از سوي كارمند روابط عمومي دانشگاه

آيين اختتاميه اولین جشنواره ملی شعر قصه عشاق، ويژه دانشجویان، اعضاي هیأت‌علمی و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور، سوم خرداد ماه در تالار امام خميني (ره) دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار شد.
این جشنواره در سه گروه دانشجویی، اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه‌ها در دو محور اصلی با موضوع آزاد و مقاومت و ایثار و در قالب‌های کلاسیک و غیرکلاسیک (شعر نو، سپید) برگزار شد.
در اين مراسم مرضيه رحيم رييس اداره خبر و روابط عمومي مديريت روابط عمومي و ارتباطات دانشگاه به عنوان برگزیده شایسته تقدیر در بخش آزاد، شعر كلاسيك و در گروه كاركنان دانشگاه ها معرفي و تقدير شد.
به گفته دبیر جشنواره ملی شعر قصه عشاق، پس از داوری نهایی آثار در دفتر ادبیات حوزه هنری با حضور اعضای کمیته داوران جشنواره از بین ۱۰۳۰ اثر ارسالی به جشنواره در مرحله نخست داوری ۸۰۰ اثر و در مرحله دوم نیز ۲۷۰ شعر برگزیده شدند که پس از داوری نهایی از سوی هیات داوران در نهایت ۱۶ اثر به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند.
شایان ذکر است این جشنواره به همت  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و نهاد مقام معظم رهبری برگزار گردید.


16:15 - چهارشنبه 3 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20034    /    تعداد نمايش خبر : 172