[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20241   , 1403/02/19


تأمین اعتبار بخشی از بودجه دانشگاه

به گزارش روابط عمومی وارتباطات دانشگاه، به لطف و عنایت خداوند متعال و پیگیری های ارزشمند مسئولین دانشگاه و  وزارت علوم و دیگر عزیزان و با اعمال «مدیریت پولی»  و «مدیریت بهینه بودجه» برای موارد زیر مجموعا بیش از هفتاد و سه میلیارد تومان تأمین اعتبار گردید و دستور تخصیص آنها صادر شد:
۱- برای خرید و تعمیر تجهیزات آزمایشگاه ها و حضور در مجامع علمی داخلی و خارجی با استفاده از اعتبارات پژوهانه (گرنت)  ابلاغی وزارت عتف مجموعا مبلغ شش میلیارد و نود میلیون تومان برای اساتید جوان با سابقه پنج سال و کمتر و برای اساتید یک درصد (لازم به ذکر است این مورد قبلا نیز اطلاع رسانی شده بود)
۲- صرفا برای خرید و تعمیر تجهیزات آزمایشگاه ها  در سه پردیس مرکزی ، کشاورزی و نور دانشگاه مجموعا مبلغ بیست و شش میلیارد تومان پژوهانه (گرنت) که فعلا از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه هزینه میشود و  پس از ابلاغ و دریافت این مبلغ از وزارت عتف ، جایگزین خواهد گردید. بدین ترتیب از همین امروز این مبلغ قابل برنامه ریزی و هزینه است. امید است با بروز رسانی و خرید تجهیزات مورد نیاز تحقیقات اساتید و دانشجویان ،شاهد رشد فزاینده کیفیت پژوهش و فناوری در دانشگاه باشیم.
۳-برای هزینه مجلات علمی پژوهشی دانشگاه و ارتقای کیفیت آنها مبلغ پانصد و شصت میلیون و سی هزار تومان. امید است اساتید و دانشجویان نتیجه تحقیقات ارزشمند و با کیفیت خود را بهتر و سریعتر منتشر نمایند.
۴- برای بخشی از هزینه های حضور در مجامع علمی  داخلی و خارجی اساتید و گعده های علمی و دوره های مهارت آفرینی دانشجویان و اساتید مبلغ بیش از یک میلیارد و پانصد و پنجاه و پنج میلیون تومان پژوهانه
۵- برای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس مبلغ بیش از یازده میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون تومان. امید است اساتید و دانشجویان و شرکت های دانش بنیان دانشگاه از این مبلغ جهت پیشبرد اهداف عالی فناوری و پژوهش دانشگاه و رفع نیازهای کشور بهره مناسب ببرند.
۶- برای معاونت دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی مبلغ بیش از یازده میلیارد و صد و پانزده میلیون تومان که هشت میلیارد تومان آن کمک هزینه تغذیه اردیبهشت دانشجویی و یک میلیارد و پانصد میلیون تومان آن مربوط به تکمیل خوابگاه متأهلی دانشکده کشاورزی  و هشتصد میلیون تومان آن مربوط به جشن فارغ التحصیلی دانشجویان در سال ۱۴۰۲  و بقیه مربوط به دیگر امور ورزش و فرهنگی و دانشجویی است.
۷- برای معاونت برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی مبلغ بیش از سه میلیارد و صد و چهل و یک میلیون تومان که مبلغ سه میلیارد تومان آن مربوط به ارتقای تجهیزات مرکز کامپیوتر دانشگاه است تا اساتید و دانشجویان استفاده بهتری بنمایند.
۸- برای معاونت آموزشی دانشگاه مبلغ بیش از یک میلیارد و صد و چهل و نه میلیون تومان که بیش از نهصد میلیون تومان آن مربوط به  ارتقای تجهیزات کلاس ها برای استفاده مطلوبتر اساتید و دانشجویان است
۹- برای معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی مبلغ بیش از هشت میلیارد و صد و هفتاد و دو میلیون تومان که مبلغ بیش از هشتصد و پنجاه و چهار میلیون تومان آن مربوط به پاداش سنوات کارمندان قراردادی و مبلغ بیش از سه میلیارد تومان آن مربوط به ساختمان در حال ساخت مدیریت و اقتصاد و مبلغ بیش از یک میلیارد و سیصد و نود میلیون تومان آن مربوط به حل مشکلات چاه های آب دانشگاه در هر سه پردیس و مدیریت فضای سبز و مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان آن مربوط به دیون اعضای هیأت علمی و مبلغ بیش از چهارصد و ده میلیون تومان آن مربوط به تعمیر و تجهیزات و محوطه سازی و مبلغ هفتصد میلیون تومان آن مربوط به جشن گرامیداشت کارمندان می باشد.
رییس دانشگاه ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی درست و علمی و هزینه کرد بهینه از این اعتبارات، استفاده مطلوب شود.
دکتر دانشجو همچنین تاکید کرد موضوع ساخت منزل برای اساتید و کارمندان دانشگاه و بخشی نیز برای خوابگاه متأهلی دانشجویان در پردیس کشاورزی با جدیت در حال پیگیری است.


20:58 - سه شنبه 23 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20241    /    تعداد نمايش خبر : 309