[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20276   , 1403/02/31


تقدیر وزیر علوم از شرکت عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس


دکتر احسان طاهری عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه با بیان این مطلب که شرکت سمندیس، عضو پارک علم و فناوری تربیت مدرس پیمانکار ساخت پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیر است و مقرر شده سه دانشکده فیزیک، شیمی و علوم این دانشگاه را در قالب «پردیس علوم» بسازد، به بازدید دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم از این پروژه اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه تنی چند از معاونان وزارتخانه، رییس و برخی از مدیران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای بازدید از مراحل ساخت پردیس علوم این دانشگاه در محل پروژه حاضر شدند.

وی افزود: وزیر علوم در جمع پیمانکار و کارگران پروژه پردیس علوم ضمن ابراز رضایتمندی از پیشرفت روند کار و  گفت‌وگو با پیمانکار پروژه اظهار داشت که هر دو طرف (کارفرما و پیمانکار) تا به این لحظه به تعهداتشان عمل کرده‌اند.

دکتر طاهری اظهار داشت: باتوجه به پشت سر گذاشتن نزدیک به 4 ماه از کلنگ‌زنی ساخت پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیر، پیمانکار به تعهدات خود عمل کرده و از زمان‌بندی نیزجلوتر است.

گفتنی است با پیمانکاری شرکت سمندیس عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، پروژه طرح جامع دانشگاهی شهید رضایی‌نژاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با کلنگ‌زنی پردیس علوم این دانشگاه در منطقه حکیمیه تهران آغاز شده و قرار است در ابتدا سه دانشکده فیزیک، شیمی و علوم دانشگاه در قالب «پردیس علوم» در مساحتی بالغ ‌بر 15 هزار مترمربع در سه برج شبیه و در مجاورت یکدیگر طی دو سال ساخته شود. طرح نما و محوطه‌سازی این مجموعه براساس المان‌های منسوب به خواجه نصیرالدین طوسی خواهد بود.



11:29 - يکشنبه 28 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20276    /    تعداد نمايش خبر : 189