[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20327   , 1403/02/20


بازدید رئیس واحد بین الملل دانشگاه از پردیس نور


در روز نخست این بازدید که سه شنبه30 خرداد انجام شد، دکتر علامه رئیس واحد بین الملل و مدیر روابط علمی بین المللی دانشگاه و همراهان با هیات رئیسه دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی نشستی برگزار کردند و طی این جلسه دکتر اسماعیلی گزارشی از توانمندی های باالقوه پردیس ارائه و در خصوص راهکارهای افزایش جذب دانشجوی بین الملل در پردیس نور بحث و گفتگو شد. همچنین نمایندگان مؤسسات جذب دانشجویان خارجی نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و در ادامه به منظور آشنایی با ظرفیت های جنگل آموزشی و تحقیقاتی، از سایت جنگل بازدید شد.

در برنامه روز دوم ابتدا از امکانات آزمایشگاهی و ظرفیت های پژوهشی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه بازدید به عمل آمد و در ادامه، جلسه ای با حضور اعضای هیأت علمی پردیس برگزار شد. در آغاز این جلسه دکتر علامه طی سخنانی فعالیت های دفتر همکاری های علمی و بین المللی و واحد بین الملل دانشگاه را تشریح کرد و سپس اعضای هیأت علمی پاره ای مشکلات مرتبط با واحد بین الملل را مطرح کردند که موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این بازدید دو روزه دکتر بخشی معاون آموزشی، دکتر بهارلو معاون پژوهشی، دکتر ضمیر معاون پیشین پژوهشی واحد بین الملل و نمایندگان 5 موسسه جذب دانشجو، دکتر علامه را همراهی نمودند.



10:45 - شنبه 3 تير 1402    /    شماره خبر : 20327    /    تعداد نمايش خبر : 258