[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20377   , 1403/02/31


بازدید معاون پژوهشی و مدیر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم از غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه

دکتر علیرضا زراسفندی مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم طی بازدید از غرفه پارک علم و فناوری مدرس با اشاره به دستاوردهای خوب شرکت های پارک علم و فناوری مدرس اظهار داشت: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس الگوی و نمونه خوبی برای پارک های دانشگاهی به شمار می رود و طرح های خلاقانه خوبی اجرا کرده است. این پارک در طرح دستیار فناوری عملکرد خوبی داشت و جشنواره ملی واحدهای فناوری از مواردی است که پارک علم و فناوری مدرس به دنبال برگزاری آن است و ما نیز در معاونت فناوری و نوآوری از آن حمایت می کنیم.
وی افزود: پارک علم و فناوری مدرس و دانشگاه تربیت مدرس همه ابعاد و زوایای یک پارک دانشگاهی را به خوبی درک کرده اند و با درک متقابل به بهترین نحو در حال فعالیت هستند.
وی یادآور شد: با توجه به تمدید طرح دوم دستیار فناوری امیدواریم دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نیز از این طرح استقبال نمایند و همچنین طرح پسادکتری فناوری را برای اولین بار در کشور اجرایی کنیم.
مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم  تصریح کرد: فعالیت های پارک های دانشگاهی بسیار حائز اهیمت است و ما به آن اعتقاد داریم و به طور کلی با وجود مشکلات در حوزه قوانین پارک های دانشگاهی،‌ اصل کار در اکوسیستم فناوری بر عهده پارک های دانشگاهی است و شرکت های دانش بنیان باید ورودی داشته باشند که ورودی آنها، واحد های فناور هستند و  واحد های فناور باید در پارک های دانشگاهی شناسایی شوند و بعد از کسب تجربه و پختگی لازم بتوانند در پارک های علم و فناوری و شتابدهنده ها ورود کنند.
همچنین دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم نیز طی بازدید از غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه از نزدیک با خدمات و محصولات ارائه شده از سوی شرکت ها و واحد های فناور آن آشنا شد.


17:02 - چهارشنبه 7 تير 1402    /    شماره خبر : 20377    /    تعداد نمايش خبر : 118