[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20668   , 1403/02/19


بدرقه کاروان زیارتی اربعین دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

کاروان پیاده روی اربعین حسینی دانشگاه متشکل از 50 نفر از دانشجویان، صبح امروز پس از حضور بر سر مزار شهدای گمنام و قرائت زیارت عاشورا با بدرقه ريیس دانشگاه در قالب یک کاروان عازم سفر معنوی کربلا شدند.
رسول هوشمند مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تربیت مدرس با توضیحاتی در خصوص کاروان زیارتی اربعین دانشگاه گفت: امسال دو گروه در قالب دو کاروان از طرف دانشگاه تربیت مدرس برای پیاده روی اربعین اعزام شدند. گروه اول شامل 94 نفر ازدانشگاهیان بود که 44 نفر از آنان خادمین موکب بودند که روز جمعه گذشته (3 شهریور ماه) سفر خود را آغاز کردند. گروه دوم نیز ۵۰ نفر از دانشجویان هستند که در قالب کاروان پیاده روی از امروز به مدت یک هفته به مقصد کربلا سفر می‌کنند.
مسئول بسیج کارکنان دانشگاه خاطر نشان ساخت: علاوه بر این تعداد، حدود ۸۵ نفر از دانشگاهیان ( اعضای هیات علمی و کارکنان)  نیز به صورت شناور و غیر متمرکز در قالب گروه های چند نفره زائر اربعین هستند.
مشاور رئیس دانشگاه در امور هماهنگی بسیج ادامه داد: زائران دانشجو دوشنبه شب در نجف اقامت می کنند و سه شنبه صبح از نجف تا کربلا پیاده روی خواهند کرد.
وی افزود: همچنین موکب دانشگاه نیز در عمود ۱۳۳۳مسیر نجف به کربلا استقرار پیدا کرده که خدمات فرهنگی و پزشکی و درمانی به زائران ارايه خواهد داد.

 


10:50 - يکشنبه 5 شهريور 1402    /    شماره خبر : 20668    /    تعداد نمايش خبر : 721