[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20832   , 1403/02/20


دانشگاه تربیت مدرس میزبان چهار دانشمند حاضر در پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص)


چهار تن از دانشمندان جهان اسلام که به منظور شرکت در پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) در ایران حاضر می شوند، به منظور تعامل با اساتید و پژوهشگران در تاریخ 8 و 9 مهرماه در دانشگاه تربیت مدرس حضور خواهند داشت.

پروفسور احمد فوزی اسماعیل رئیس دانشگاه فناوری مالزی (برگزیده دریافت جایزه مصطفی (ص) )، پروفسور شکیل احمد عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد ملی اردو مولانا از کشور هند، پروفسور سید احتشام حسنین از Indian Institute of Technology Delhi (IIT Delhi) کشور هند و دکتر نسرین ظفر احتشام از SHARDA UNIVERSITY کشور هند میهمانان دعوت شده به دانشگاه تربیت مدرس می باشند که هشتم مهر ماه با ریاست دانشگاه دیدار خواهند کرد.

همچنین این مهمانان طی این دو روز در برخی از دانشکده های دانشگاه نیز جهت سخنرانی حضور می یابند که دکتر سید احتشام حسنین عضو محترم هیأت علمی دانشگاه IIT دهلی در تاریخ 9 مهرماه در دانشکده علوم پزشکی، دکتر فوزی احمد اسماعیل ریاست محترم دانشگاه UTM مالزی و برگزیده دریافت جایزه مصطفی (ص) در سال 1402،  8 مهر در دانشکده علوم زیستی و دکتر شکیل احمد، عضو محترم هیأت علمی دانشگاه آزاد ملی اردو مولانا کشور هند 9 مهر ماه در دانشکده علوم پایه سخنرانی خواهند داشت.

گفتنی است پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) دهم مهرماه امسال به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود. جایزه مصطفی(ص)که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌گردد، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.



09:15 - شنبه 1 مهر 1402    /    شماره خبر : 20832    /    تعداد نمايش خبر : 201