[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20852   , 1403/02/20


آیین استقبال از دانشجویان نوورود با حضور رییس دانشگاه برگزار شد

رییس دانشگاه به همراه هیات رییسه و جمعی از مسئولان دانشگاه با حضور در غرفه اسقبال از دانشجویان نوورود در فضایی گرم و صمیمی با دانشجویان ورودی جدید دیدار کرد و ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت ورود به دانشگاه تربیت مدرس برای آنان آرزوی موفقیت نمود.
رییس دانشگاه همچنین در غرفه های مربوط به بسیج دانشجویی و هیات محبین اهل بیت و موکب ثامن الحجج نیز حضور یافت و از نزدیک با مسئولان و دانشجویان حاضر در این غرفه ها دیدار و گفتگو کرد.
رییس دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس یکی از بهترین دانشگاههای کشور و تنها دانشگاه جامع کشور است که رشته های مختلف فنی و مهندسی، ‌علوم انسانی، علوم پایه پزشکی،‌ هنر و ... در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را  دارا می باشد و با توجه به اینکه این دانشگاه، دانشگاهی تحصیلات تکمیلی است دانشجویان می توانند زمان بیشتری را صرف امور پژوهشی نمایند و از طریق اساتید خود، شرکت های پارک علم و فناوری و طرق دیگر با بازار کار رشته تحصیلی خود مرتبط شوند و قطعا از طریق همین ارتباطات، آینده شغلی بهتری در انتظار آنها خواهد بود.
وی تصریح کرد: دانشجویان باید در پایان نامه و رساله های خود پروژه هایی را تعریف کنند که در راستای حل مشکلات جامعه باشد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
دکتر دانشجو تصریح کرد: در دانشگاه تربیت مدرس اساتید خوب و بنامی هستند که دانشجویان می توانند از علم و دانش و تجربه آنها بهره مند گردند. همچنین در دانشگاه امکانات ورزشی خوبی وجود دارد که دانشگاهیان می توانند در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنند.
وی خطاب به دانشجویان گفت: ما پرچمدار شادی و نشاط و صلح و دوستی هستیم و باید برای شادی و نشاط در دانشگاه تلاش کنیم و بتوانیم در کنار هم زمینه رشد و ارتقای دانشگاه را فراهم کنیم.


14:58 - دوشنبه 3 مهر 1402    /    شماره خبر : 20852    /    تعداد نمايش خبر : 345