[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21288   , 1403/02/20


لزوم شناسایی اعضای هیات علمی واجد شرایط دریافت رتبه استاد ممتازی


در این نشست رییس دانشگاه در خصوص مواردی از قبیل اعلام نیاز برای اعضای هیات علمی دانشگاه و پرسنل شرکتی تخصصی نکاتی را مطرح کرد . وی همچنین از تامین اعتبار و تخصیص بخشی از بودجه دانشگاه با مبالغ 18 میلیارد و 799 میلیون تومان و 15.5 میلیارد تومان و موارد تخصیص آن خبر داد.

رییس دانشگاه همچنین در خصوص پایه های تشویقی اعضای هیات علمی بر اساس معیارهای جدید یادآورشد: در تاریخ هشتم آبان ماه 1402 کمیته ترفیع برگزار و اولین پایه های تشویقی بر اساس معیار جدید تصویب شد که در این خصوص لازم است اعضای هیات علمی که خود را مستحق دریافت پایه های تشویقی می دانند با تکمیل مدارک خود، اقدامات لازم را در این خصوص مبذول نمایند.

وی همچنین در خصوص شناسایی اساتید ممتاز دانشگاه خاطر نشان ساخت: دانشگاه در حال حاضر تعداد محدودی استاد ممتاز دارد که از جمله مزایای اساتید ممتاز این است که تا سه سال پس از 70 سالگی نیز می توانند در دانشگاه خدمت نمایند که این امر در جهت استفاده بهینه از تجارب ارزشمند این اساتید بسیار حائز اهمیت خواهد بود و لازم است معاونت آموزشی افراد واجد شرایط استاد ممتازی را شناسایی و شرایط را برای افراد دارای صلاحیت تسهیل نماید تا دانشگاه بیشتر بتواند از حضور این عزیزان بهره مند گردد.

در ادامه نشست ، ادامه دوره دانش‌افزایی مالی و بودجه‌ای معاونین دانشگاه، روسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی با ارائه محمد خجسته مدیر امور بودجه و غلامرضا خاکسار مدیر امور مالی دانشگاه برگزار شد.



12:52 - دوشنبه 22 آبان 1402    /    شماره خبر : 21288    /    تعداد نمايش خبر : 158