[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21289   , 1403/02/19


اولین رویداد شب علم در کشور برگزار می شود


دکتر عبداله زاده معاون پژوهشی و نوآوری در نشست شورای دانشگاه 22 آبان ماه از برگزاری اولین رویداد شب علم در کشور به همت دانشگاه تربیت مدرس و همکاری بنیاد ملی علم ایران خبر داد.

 وی هدف این رویداد را اشاعه تفکر علمی و ترویج علم در سطح جامعه،‌ گسترش ارتباط نظام مند میان علم و جامعه، علاقه مندسازی عموم مردم به مباحث علمی و کمک به انتقال علم عنوان کرد.

معاون پژوهشی و نوآوری دانشگاه افزود: این رویداد در سه بخش نمایشگاهی، ‌سالن و برنامه جانبی برگزار می شود و دانشگاهیان و علاقه مندان می توانند با خانواده های خود در این مراسم شرکت نمایند.

دکتر عبداله زاده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخی از نکات مهم پژوهشی مواردی را مطرح کرد.

وی گفت: دانشجویانی که قبل از دفاع از رساله یا پایان نامه خود به خارج از کشور مهاجرت کرده اند لازم است برای دفاع پایان نامه یا رساله خود در دانشگاه حضور داشته باشند و به هیچ عنوان جلسات دفاع به صورت غیرحضوری برگزار نمی شود.

وی همچنین در خصوص ماموریت پژوهشی گفت: مدت زمان ماموریت پژوهشی سه ماه است و پس از اتمام آن نمی توان از مرخصی استفاده نمود . همچنین ماموریت پژوهشی باید در هیات رییسه دانشگاه تایید و مجوز آن برای درخواست کننده ارسال شود و پس از آن اقدام به عزیمت به ماموریت نمایند.



12:53 - دوشنبه 22 آبان 1402    /    شماره خبر : 21289    /    تعداد نمايش خبر : 175