[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21300   , 1403/02/20


استقبال از غرفه دانشگاه تربیت مدرس در نمایشگاه بین المللی آموزش و کنفرانس سالانه چین


دکتر عبدالامیر علامه ، مدیر روابط علمی بین المللی دانشگاه تربیت مدرس درباره این نمایشگاه اظهار داشت: در نمایشگاه بین المللی آموزش و کنفرانس سالانه چین CACIE که در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اکتبر یا پنجم و ششم آبان ماه سال جاری برگزار شد، هیئت ایرانی از مدیران و معاونان دانشگاه‌های تربیت مدرس، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه صنعتی شریف به همراه گروه اعزامی سازمان امور دانشجویان شرکت داشتند.

وی ادامه داد: هیات ایرانی در این سفر علاوه بر حضور در نمایشگاه، از آزمایشگاه‌های مرکز National center for nanoscience and technology بازدید و تفاهم نامه قبلی با این مرکز تمدید شد.

دکتر علامه درباره برنامه‌های انجام شده در غرفه دانشگاه گفت:در روزهای برپایی نمایشگاه علاوه بر مذاکره و ملاقات با بازدید کنندگان، دکتر امیری در خصوص سیستم آموزشی در ایران به سخنرانی پرداخته و جلسه‌ایی نیز با مسئولان موسسه آموزش مجازی بین المللی TANG برگزار شد.

وی درباره دیگر برنامه‌های دانشگاه در نمایشگاه بین المللی چین خاطر نشان کرد: برای شناخت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان، بروشورهای معرفی دانشگاه به زبان انگلیسی و معرفی گروه زبان و ادبیات فارسی به زبان چینی و فارسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیر علمی و روابط بین الملل دانشگاه استقبال از غرفه دانشگاه تربیت مدرس را قابل توجه خواند و افزود: دانشجویان، اساتید و نماینده‌های موسسات جذب دانشجو که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تربیت مدرس و یا ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در گرایش‌های مختلف بودند، از غرفه دانشگاه بازدید کردند. در میان آنها حتی افراد غیر تابعیت چینی که خواستار تحصیل در ایران بوده و اطلاعات دقیقی درباره تحصیل در کشور نداشتند نیز دیده می‌شدند.

دکتر علامه همچنین از دیدار و مذاکره با مسئولان دانشگاه جنگلداری پکن «Beijing forestry university» و سایر مراکز و دانشگاه‌های چین با هماهنگی رایزن علمی و نمایندگان سفارت ایران در حاشیه سفرش به چین خبر داد.



13:02 - سه شنبه 23 آبان 1402    /    شماره خبر : 21300    /    تعداد نمايش خبر : 118