[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21315   , 1403/02/31


نشست «تحلیل وضعیت پویانمایی در ایران؛ مشکلات و راهکارها» برگزار شد

نشست «تحلیل وضعیت پویانمایی در ایران؛ مشکلات و راهکارها» با توجه به ضرورت تدوین سند راهبری انیمیشن کشور، آبان ماه جاری با حضور صاحب‌نظران و فعالان عرصه پویانمایی همچنین سازمان‌های فعال در حوزه انیمیشن در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
دکتر محمد علی صفورا استادیار گروه انیمیشن و سینما دانشگاه تربیت مدرس نیز در این نشست که در راستای تدوین سند راهبری انیمیشن کشور برنامه ریزی شده بود، حضور داشت.
وی با اشاره به وضعیت انیمیشن در کشور گفت: هنر دستور پذیر نیست و زیرساخت‌های مرتبط نیز برای رشد این موضوع در کشور فراهم نیست، برای تولید هنری نیاز به امید داریم و امیدواریم حاصل حضور در این جلسات، اتفاق خوبی باشد.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، تدوین سند راهبری انیمیشن کشور با همکاری هنرمندان صنعت پویانمایی را  یک ضرورت دانست.
وی بر لزوم تجمع تجربه‌های تولیدی، علمی و مدیریتی در تدوین این سند تأکید کرد و گفت: می‌توان با تشکیل یک گروهی از مدیران اجرایی، فعالان علمی و تولیدکنندگان انیمیشن، مقدمات تدوین این سند را فراهم کرد و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز همه حمایت لازم برای تدوین و در نهایت تصویب این سند را انجام می‌دهد.

 

 

 

 


13:19 - چهارشنبه 24 آبان 1402    /    شماره خبر : 21315    /    تعداد نمايش خبر : 52