[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21404   , 1403/02/20


برگزاری نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور در دانشگاه تربیت مدرس


در این مراسم که با حضور رییس قوه قضاییه،‌ وزیر علوم،‌ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ رییس سازمان بسیج مستضعفین،‌ رییس سازمان بسیج اساتید، نماینده جنبش جهاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشور برگزار شد،‌ دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه خاطر نشان کرد: دانشگاه تربیت مدرس دارای ۱۷ دانشکده و ۱۵ مرکز تحقیقاتی و یک پارک علم و فنآوری است و ۱۷۰ شرکت دانش بنیان یا مستعد دانش بنیان شدن، به عنوان زیر مجموعه آن فعالیت می‌کنند. علاوه بر آن یک جنگل تحقیقاتی با وسعت بیش از ۱۷۰۰ هکتار در اختیار دانشگاه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت مدرس در سال گذشته به عنوان تنها دانشگاه سرآمد در کشور شناخته شد افزود:در نظام رتبه بندی شانگهای نیز دانشگاه تربیت مدرس بین دانشگاه‌های جامع رتبه دوم را دارد و بر اساس رتبه بندی us news دومین دانشگاه جامع کشور در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است.

وی ادامه داد: این دانشگاه تنها دانشگاه تحصیلات تکمیلی است که با ارائه راه کارهای علمی و عملی بر اساس نیازهای کشور از طریق برنامه‌ها و طرح‌های راهبردی فعالیت می‌کند و در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب درجه مدیریت در تراز شهید حاج قاسم سلیمانی شده است.

دکتر دانشجو با تاکید بر نقش اساتید بسیجی در بازخوانی، ارزیابی و توسعه فعالیت‌ها افزود: ما امیدواریم اساتید بسیجی با نقش آفرینی در حوزه‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و کمک به ارتقا کارآمدی نظام حکمرانی موفق باشند.



10:13 - شنبه 4 آذر 1402    /    شماره خبر : 21404    /    تعداد نمايش خبر : 190