[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21585   , 1403/02/19


پیام تبریک رییس دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز دانشجو


 متن پیام دکتر دانشجو به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی 16 آذر سال 1332 و در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت نماید .

شانزدهم آذر هر سال مزین به نام دانشجوست و فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت پویندگان علم و دانش که همواره نقش فعال و مؤثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را به دانشگاهیان تربیت مدرس به ویژه دانشجویان عزیز ، تبریک عرض نموده ، توفیقات روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

امید که دانشجویان فهیم، توانمند و پرتلاش با شور و نشاط و امید به آینده و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، هر روز مصمم تر از دیروز در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند و آینده روشنی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.



13:31 - چهارشنبه 15 آذر 1402    /    شماره خبر : 21585    /    تعداد نمايش خبر : 138