[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21708   , 1403/02/20


بازدید رييس دانشگاه از غرفه دانشگاه تربيت مدرس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش‌ و فناوری

رئیس دانشگاه در دومین روز از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش‌، فناوری و فن بازار‌ ضمن بازدید از غرفه دانشگاه، با جمعی از دانشجویان و پژوهشگران که دستاوردهای پژوهشی و فناورانه و محصولات دانش‌بنیان خود را در این غرفه ها به نمایش گذاشته بودند، گفت و گو کرد.
دکتر دانشجو در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: دانشگاه تربيت مدرس وارد فاز جدیدی شده و به نسل جديدي از دانشگاهها كه همانا نسل چهارم دانشگاه ها مي باشد، وارد شده است .
وی افزود: دانشجويان و محققان و اساتید دانشگاه با تعريف پروژه هاي تحقيقاتي و تبديل آن به يك نمونه و تبديل آن به توليد آزمايشي و سپس توليد زياد، توانستند تولیدات خوبی را به انجام برسانند و در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیز ، چندین نمونه از این تولیدات به نمایش گذاشته شده است که این تولیدات در راستای حل مشکلات جامعه بوده و جاي بسي افتخار دارد .
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: دانشگاه تربيت مدرس جزء اولين دانشگاه هايي است که توانسته در اين راستا با سرعت خوبي حركت كند و اميدواريم با همين سرعت و دقت و مسئولیت شناسی به مسیر خود ادامه دهد و قطعا دانشگاهيان در اين مسير كه دولت جديد بستر آن را آماده کرده، حرکت نموده و طی سال های آتی دستاوردهای بهتر و بزرگ تری را کسب خواهند کرد.
دکتر دانشجو یادآور شد: دانشگاه به تولیدات خوبی رسیده و پژوهش های مسأله محور را به انجام می رساند و حکمرانی کشور نیز به این نتیجه رسیده است که دانشگاه ها می توانند مسائل کشور را در زمینه های مختلف حل کنند و دانشگاه تربیت مدرس نیز با حرکت در این مسیر توانسته است طی سال های 1401 و 1402 رتبه نخست سرآمدی دانشگاه های کشور را به دست آورد که قطعا این دستاورد مهم،‌ بی دلیل حاصل نشده و نتیجه زحمات تمامی محققان و دانشگاهیان تربیت مدرس است.


16:35 - سه شنبه 21 آذر 1402    /    شماره خبر : 21708    /    تعداد نمايش خبر : 184