[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21857   , 1403/02/19


گزارش معاون پژوهش و فناوری از برگزاری مراسم روز پژوهش در دانشگاه تربیت مدرس

دکتر عبداله زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در این نشست اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز پژوهش در دانشکده های مختلف به صورت پردیس های جداگانه از 14 تا 22 آذر ماه برگزار شد. مراسم امسال با شعار پژوهش در خدمت جامعه برگزار شد و سعی شد تا تمرکز اصلی مراسم بر روی کاربردی کردن پژوهش باشد و اکثر سخنرانان مراسم روز پژوهش نیز در این خصوص سخنرانی هایی را ارائه کردند.
وی به اضافه شدن 6 شاخص به شاخص های انتخاب پژوهشگران برتر اشاره کرد و گفت: حجم پژوهش، ‌تعداد مقالات نشریات برتر، ‌تعداد همکاری دانشگاه در انتشار مقالات بین المللی،‌ تعداد استنادات به مقالات،‌ تعداد هم انتشاری با صنعت و اختراعات بین المللی از جمله این شاخص های جدید می باشد.
وی تعداد تقدیرشدگان در مراسم روز پژوهش امسال را جمعا 359 نفر عنوان کرد که اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان برتر و کارشناسان پژوهشی برتر را شامل می شد.
وی به حضور دانشگاه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در مصلی تهران و نیز نمایشگاه پژوهش داخل دانشگاه اشاره کرد وگفت: در نمایشگاه مصلی تهران 54 دستاورد از 14 دانشکده و در نمایشگاه داخل دانشگاه نیز  105 دستاورد از 16 دانشکده ارائه گردید و با استقبال خوب دانشجویان و اعضای هیات علمی روبه رو شد.
همچنین امسال غرفه دانشگاه تربیت مدرس و غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه به عنوان غرفه های برتر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی انتخاب شدند که جای بسی افتخار و سربلندی است.


 


 


13:40 - دوشنبه 4 دی 1402    /    شماره خبر : 21857    /    تعداد نمايش خبر : 206