[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21878   , 1403/02/20


شصت و يكمين نشست هيات امناي دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد

شصت و يكمين نشست هيات امناي دانشگاه تربيت مدرس با حضور دكتر مخبر معاون اول رييس جمهور، دکتر سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور و ساير اعضاي هيات امنا  ٥ دی ماه در سالن شوراي دانشگاه برگزار شد.
دکتر دانشجو رییس دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی نشست امروز هیات امنا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این نشست موارد اساسی در خصوص بودجه،‌ حسابرسی،‌ موارد ساختاری و .. مطرح شد و بسیاری از دستورات جلسه به تصویب رسید.
در این نشست بحث مربوط به کلیات طرح 5000 واحد مسکونی کارکنان و خوابگاه دانشجویان متاهل تایید و تصویب شد. همچنین پذیرش دانشجو در واحد بین المللی اروند،‌ حضور شرکت های موفق دانش بنیان در پارک علم و فناوری و بسیاری از موارد دیگر به عنوان نقاط قوت دانشگاه مطرح و از سوی اعضای هیات امنا مورد  حمایت و تحسین قرار گرفت.
دکتر دانشجو از تصویب راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه خبر داد و گفت: در این نشست راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی به تصویب رسید و قطعا راه اندازی این مرکز، ثمره خوبی برای دانشگاه و کشور خواهد داشت. علم ریاضی یک علم پایه و مهم است و هرچه بهای بیشتری به آن داده شود قطعا در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.
وی گفت: دکتر مخبر دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاهي دارای توانمندی و ظرفيت هاي بالا عنوان كردند كه به عنوان موتور پيشران توسعه كشور مي تواند همكاري هاي متقابلي با دولت داشته باشد و به دولت كمك نمايد.
وی همچنین از کمک ها و حمایت های موثر آیت الله دکتر رییسی به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس و همچنین دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر محسن رضایی،دکتر زلفی گل وزیر محترم علوم، دکتر اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، دکتر بهادری جهرمی و همه اعضای هیات امنای دانشگاه که نه فقط در قبل و بعد جلسه بلکه در تمامی ایام از دانشگاه تربیت مدرس حمایت می کنند تقدیر و تشکر کرد.
رییس دانشگاه با اشاره به اهمیت حمایت های هیات امنای دانشگاه تصریح کرد: توفیقات حاصل شده در دانشگاه تربیت مدرس نتیجه تلاشهای ارزشمند اعضای هیات علمی،‌کارمندان و دانشجویان این دانشگاه است و قطعا در کنار این سه رکن مهم، رکن چهارم دانشگاه نیز هیات امنای آن است که همواره حامی ،‌ همراه و کمک کننده دانشگاه تربیت مدرس است.


15:48 - سه شنبه 5 دی 1402    /    شماره خبر : 21878    /    تعداد نمايش خبر : 369