[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22017   , 1403/02/19


ارائه گزارش ارزیابی عملکرد دانشکده ها در هفته پژوهش

معاون پژوهشی  وفناوری دانشگاه با اشاره به رتبه بندی دانشکده ها در برنامه روز پژوهش اظهار داشت: در این رتبه بندی که بر اساس مجموعه پردیس های دانشگاه برگزار شد،‌ دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی رتبه اول، دانشکده علوم پزشکی رتبه دوم و مجموعه دانشکده های علوم انسانی و هنر به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
وی افزود: در ایام هفته پژوهش در مجموع 354 رویداد شامل سخنرانی،‌ کارگاه،‌ بازدید و مسابقه در دانشکده های مختلف برگزار شد که این تعداد در سال گذشته 68 رویداد بوده که نشان از حدود 5 برابر شدن آن در سال جاری دارد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح دانشگاه خاطر نشان ساخت:‌ برگزاری چنین رویدادهایی در هفته پژوهش باعث ایجاد انگیزه و علاقه در دانشجویان می شود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یادآور شد: در زمینه برگزاری مراسم هفته پژوهش و برگزاری رویدادها نیز دانشکده علوم انسانی رتبه نخست و دانشکده های هنر و معماری و مهندسی صنایع و سیستم ها به ترتیب رتبه های دوم وسوم را کسب کردند.
وی به برگزاری نمایشگاه های هفته پژوهش و فناوری در مصلی تهران و داخل دانشگاه اشاره کرد و گفت:‌ در ارزیابی صورت گرفته از چگونگی حضور دانشکده ها در دو نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری،‌ دانشکده علوم پزشکی رتبه اول، دانشکده های علوم پایه،‌ علوم زیستی ،‌ فنی و مهندسی ،‌ کشاورزی،‌ برق و کامپیوتر، مهندسی شیمی،‌ مهندسی مکانیک و هنر به طور مشترک دوم و دانشکده های علوم و فناوری های بین رشته ای و منابع طبیعی و علوم دریایی به طور مشترک سوم شدند.
وی در ادامه با اشاره به رتبه بندی کلی دانشکده ها در برنامه های هفته پژوهش امسال شامل مراسم روز پژوهش،‌ هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری اظهار داشت: در مجموع امتیازات کسب شده، دانشکده علوم انسانی رتبه اول دانشکده هنر و معماری رتبه دوم و دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی رتبه سوم را کسب کردند .


13:29 - دوشنبه 18 دی 1402    /    شماره خبر : 22017    /    تعداد نمايش خبر : 252