[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22072   , 1403/02/20


نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛
نقش مهم دانشگاه تربیت مدرس در تولید علم کشور

دکتر ابراهیم عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه مولود انقلاب و یادگار حضرت امام (ره)  در راستای مهمترین وظیفه خود که همانا عبور از مرزهای علم و دانش است؛ به خوبی انجام وظیفه می کند و یکی از عوامل موفقیت این دانشگاه،‌ اعضای هیات علمی آن هستند که سرمایه مهمی برای این دانشگاه محسوب می شوند و از سرآمدان علمی کشور می باشند.
وی مدیریت دانشگاه تربیت مدرس را مدیریت عالمانه و حکیمانه خواند و گفت: مدیریت دانشگاه تربیت مدرس مدیریتی عالمانه، ‌حکیمانه، ‌دلسوزانه و انقلابی است که در زمینه های مختلف در حوزه علم و دانش، ‌زیرساخت ، ‌اعتبارات، ‌تجهیزات و ... موفق عمل کرده است.
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تمامی مسئولان کشور از ریاست محترم جمهوری تا وزرا و نمایندگان مجلس از دانشگاه تربیت مدرس حمایت قاطعی داشته اند و قطعا دانشگاه تربیت مدرس می تواند در این نهضت علمی و در زمینه عبور از مرزهای علم و دانش با مدیریت دکتر دانشجو به عنوان سرباز مقام معظم رهبری پیش قدم و پرچمدار باشد و و سهم بزرگی در تولید علم کشور ایفا نماید.


11:29 - يکشنبه 24 دی 1402    /    شماره خبر : 22072    /    تعداد نمايش خبر : 204