[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22100   , 1403/02/20


امضای تفاهم نامه بهره وری میان دانشگاه تربیت مدرس و وزارت جهاد کشاورزی

مراسم افتتاحیه نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم تحقیقات و فناوری، 26 دی ماه با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری (عتف)، با شعار «دانشگاه نقش‌آفرین، ایران بهره‌ور» در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
سه هدف اصلی «تقویت گفتمان بهره‌وری در نظام آموزش عالی کشور»، «توجه به نقش وزارت علوم در بهره‌وری کشور» و «توانمندسازی همکاران در شبکه بهره‌وری آموزش عالی» در این اجلاس دو روزه پیگیری می‌شود.
برای هدف دوم اجلاس یعنی توجه به نقش وزارت علوم در بهره‌وری کشور ، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه های معین پیش‌بینی گردید که ۵ دانشگاه اصلی کشور با ۵ دستگاه، تفاهم‌نامه معین بهره‌وری امضا کردند تا از نظر بهره‌وری دستگاه‌ها را پوشش دهند.
در این راستا تفاهم نامه میان دانشگاه تربیت مدرس و وزارت جهاد کشاورزی نیز در مسیر ارتقای بهره وری در کشور از طریق توسعه بهره مندی از ظرفیت نخبگان و خبرگان در قالب طرح دانشگاه معین بهره وری، ناظر بر بند 5 مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به امضا رسید.
در این مراسم همچنین از سند نظام ارتقای بهره وری ( ناب) رونمایی شد. این سند دومین سندی است که در یکی از دستگاه های اجرایی با هدف بهره وری و تقویت گفتمان بهره وری در نظام آموزش عالی کشور و موسسات تهیه و تدوین شده است.


14:14 - سه شنبه 26 دی 1402    /    شماره خبر : 22100    /    تعداد نمايش خبر : 521