[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22345   , 1403/02/20


گزارش عملکرد مرکز رشد پردیس نور در نشست شورای دانشگاه

دکتر بهرامی فر عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی و رییس مرکز رشد پردیس نور با توضیحاتی در خصوص این مرکز اظهار داشت: مرکز رشد پردیس نور در سال 1397 به جهت استفاده از ظرفیت و توانمندی اعضای هیات علمی و ایجاد کارآفرینی تاسیس شد و واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در این مرکز مستقر شدند.
وی در ادامه به معرفی شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد پردیس نور پرداخت و اقدامات صورت گرفته در این شرکت ها را تشریح کرد.
وی افزود: امضای قرارداد برگزاری اولین دوره مدرسه کارآفرینی جنگل ،‌ برگزاری کارگاه اصول و مبانی کارآفرینی، ‌همایش ملی مستندسازان حیات وحش و تنوع زیستی ایران ، ‌برگزاری کارگاه توانمندسازی دانشجویان در حاشیه برگزاری همایش ،‌ برگزاری مسابقه ایده های  فناورانه حوزه منابع طبیعی و علوم دریایی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای واحدهای فناور در هفته پژوهش، کارگاه فرایندهای راه اندازی یک استارت آپ،‌ راه اندازی زنجیره ارزش ماهیان خاویاری ( پرورش ماهیان خاویاری) از جمله اقدامات انجام شده از سوی مرکز رشد پردیس نور است.
وی ابراز امیدواری کرد: تعمیر و بازسازی ساختمان مرکز رشد و راه اندازی پایلوت کارگاهی و تجهیز آن برای انجام بهتر و موفق تر فعالیت های مرکز رشد صورت گیرد.


13:36 - دوشنبه 16 بهمن 1402    /    شماره خبر : 22345    /    تعداد نمايش خبر : 202