[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22346   , 1403/02/20


تأکید رییس دانشگاه بر ضرورت حضور پرشور دانشگاهیان در انتخابات پیش رو

در این نشست دکتر دانشجو رییس دانشگاه در سخنانی با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات تصریح کرد: حضور در انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است و قطعا حضور مردم پشتوانه بسیار محکمی برای کشور و نظام خواهد بود و در برهه فعلی، سبب کاهش فشارها بر ایران و تلاش مضاعف و اقدام موثر مسئولان و فعالان سیاسی برای رفع مشکلات مردم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: تشویق به شرکت در انتخابات نیز بسیار مهم بوده و لازم است همه اعضای هیات علمی و دانشگاهیان به این امر توجه لازم را مبذول دارند.
دکتر دانشجو در بخش دیگری از سخنان خود به نظرسنجی انجام شده در جلسه پیشین شورای دانشگاه در خصوص انتخاب معاونت برتر و رییس دانشکده و رییس پژوهشکده برتر در دانشگاه و نتایج آن اشاره کرد و گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده از اعضای شورای دانشگاه در جلسه پیشین شورا،‌ دکتر امیرعبداله زاده معاون پژوهشی و فناوری به عنوان نفر اول در میان معاونت های دانشگاه انتخاب شد.
در میان روسای دانشکده ها نیز دکتر ایمانی رییس دانشکده علوم انسانی رتبه نخست را در میان روسای دانشکده ها و دکتر مرتضوی رییس مرکز تحقیقات مطالعات مدیریت نیز رتبه نخست را در میان روسای پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی کسب کردند.
رییس دانشگاه در خصوص میزان جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه نیز تصریح کرد: طی دو سال اخیر 63 عضو هیات علمی جدید در دانشگاه جذب شدند و میزان درخواست دانشگاه برای جذب عضو هیات علمی جدید 152 نفر است که ان شالله جذب این تعداد در دانشگاه محقق شود. همچنین بر اساس بررسی صورت گرفته تا پایان سال 1403 حدود 41 عضو هیات علمی از دانشگاه بازنشسته خواهند شد که میزان جذب و بازنشستگی اعضای هیأت علمی در حال حاضر متناسب است و با مشکل روبرو نخواهیم شد.
در این نشست موضوع اعطای پایه تشویقی به اعضای هیأت علمی مشمول ماده 8 بند 5 دستورالعمل اعطای پایه تشویقی از سوی دکتر کردنائیج معاون آموزشی دانشگاه مطرح شد و اعضای هیات علمی مشمول این ماده معرفی و با آن موافقت شد.


13:38 - دوشنبه 16 بهمن 1402    /    شماره خبر : 22346    /    تعداد نمايش خبر : 229