[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22457   , 1403/02/20


دکتر اسلامی: دانشگاهیان، پیشرو در انتخابات و مشارکت ها هستند

دکتر محسن اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار روابط عمومی مبنی بر نقش دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه سرآمد کشور در انتخابات گفت: مردم ایران به جامعه دانشگاهی اعتماد دارند و به آنان احترام می گذارند. اساتید دانشگاه ها افرادی هستند که وقت و عمر خود را صرف علم و دانش می کنند و نقش بسیار مهمی در تربیت نسل آینده، نسلی که قرار است تمدن ساز باشد، بر عهده دارد.
وی افزود: ایرانیان از دیرباز تابع این جامعه فرهیخته بودند. از گذشته تا کنون و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاهیان در تمامی مراحل، همواره پیشرو بودند و در انتخابات و مشارکت ها نیز پیشتاز هستند.
دکتر اسلامی با اشاره به برگزاری نشست 'انتخابات، دانشگاه و مشارکت' در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: برگزاری این جلسه در این دانشگاه خود دلیلی بر اهمیت مشارکت دانشگاهیان است. حضور اساتید به عنوان کسانی که در کلاس ها، محافل علمی و همایش هاو... مخاطب دارند، در ارتقاء مشارکت تأثیرگذار است و اساتید باید در این خصوص تلاش کنند.
وی اضافه کرد: دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه مولود انقلاب است و اساتید این دانشگاه نیز اساتیدی پیشرو هستند که می توانند به فرهنگ سازی و تکثیر مؤلفه های مشارکت و جمهوریت بپردازند.
دکتر اسلامی با ابراز امیدواری از ادامه این حرکت ها در ایام باقی مانده تا انتخابات افزود: اگر علم در کنار فضاهای مشارکت گونه به درستی قرار گیرد، آینده کشور را می سازد. این یک حرکت بسیار خوب است که امیدواریم تقویت شود و نتیجه آن به 11 اسفند و مشارکت حداکثری مردم برسد.


 


14:49 - سه شنبه 1 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22457    /    تعداد نمايش خبر : 240