[ Print ]  [ Close ]

http://sci.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22497   , 1403/02/20


دکتر فرهاد دانشجو خبر داد:
برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای طرح تأمین مسکن دانشگاهیان


دکتر فرهاد دانشجو  رییس دانشگاه درباره طرح تامین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و برنامه دانشگاه تربیت مدرس گفت: موضوع طرح تامین مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها مورد تایید رئیس جمهور قرار گرفته است.

وی افزود: امیدوار هستیم که تا قبل از شروع سال جدید بتوانیم کلنگ‌زنی طرح تامین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس را انجام بدهیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح تامین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاهیان باید اول مسائل حقوقی و قانونی طرح حل شود و بعد این طرح را کلید بزنیم. البته بخشی از مشکلات طرح حل شده است.

دکتر دانشجو درباره طرح تامین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: این طرح شامل مسکن برای اعضای هیئت علمی و کارمندان و همچنین شامل بیش از ۵۰۰ واحد خوابگاه‌های متاهلی است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس همچنین از تایید طرح تامین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان در هیئت امنای دانشگاه خبر داد و گفت: مشکل خاصی در این زمینه در هیئت امنای دانشگاه نداشتیم.

گفتنی است عملیات اجرایی ساخت مسکن برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های دولتی و آزاد توسط ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد. بر اساس این طرح، در ۱۵۰۰ هکتار زمینی که برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی و واحدهای مسکونی اعضای هیئت علمی در کشور آماده شده است، نزدیک به ۶۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود.



09:28 - سه شنبه 8 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22497    /    تعداد نمايش خبر : 493