متن کامل خبر


 
نحوه پرداخت حق ایاب و ذهاب و ساماندهی سرویس نقلیه کارکنان بررسی شد

خلاصه خبر: نشست شورای اداری و مالی دانشگاه، 22 مهرماه با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی در سخنانی اظهار داشت: ابلاغ بودجه از سوی اکثر دانشکده ها و معاونت ها انجام شده و به رغم وجود برخی مشکلات در حوزه مسائل مالی به زودی تخصیص و پرداخت ها هم صورت خواهد گرفت.
وی در خصوص ساماندهی بحث سرویس کارکنان توضیح داد و گفت: به دلیل درخواست بسیاری از کارکنان مبنی بر پرداخت حق ایاب و ذهاب؛ مدیریت امور اداری یک نظرسنجی در این زمینه انجام داد و بر اساس آن 462 نفر درخواست دریافت مبلغ ایاب و ذهاب، 312 نفر درخواست سرویس و 40 نفر نیز مبلغ خود را هدیه کردندکه این آمار به جز همکاران شرکتی می باشد.
وی افزود: ما 39 مسیر رفت و آمدی سرویس داشتیم که پس از بررسی و حذف مسیرهای کم مسافر، آن را به 19 مسیر تقلیل دادیم و سامانه ای در این راستا تعریف شده است که طی روزهای آینده پس از تصویب در هیات رییسه دانشگاه، آدرس آن اطلاع رسانی خواهد شد تا کارکنانی که درخواست سرویس دارند با ثبت نام در این سامانه و مشخص کردن مسیر خود بتوانند از سرویس استفاده نمایند.
وی خاطر نشان ساخت: با توجه به مبلغی که دانشگاه باید به 460 نفری که درخواست هزینه ایاب و ذهاب داشتند پرداخت نماید و نیز پابرجا بودن 19 مسیر برای سرویس های نقلیه، تفاوتی از نظر میزان هزینه آن برای دانشگاه ندارد.
در ادامه محمد خجسته بر لزوم تسریع در ارسال مبلغ بودجه از سوی دانشکده ها و نوشتن منطقی بودجه تاکید کرد.
رسول اندایش مدیر تشکیلات و بهبود روش ها نیز در خصوص برنامه ریزی توسعه اقتصادی دانشگاه و دریافت برنامه منسجم از سوی دانشکده ها مطالبی را عنوان کرد.
در ادامه بهروز پهلوان معاون خدمات عمومی دانشگاه گزارشی از نحوه نظرسنجی سرویس نقلیه کارکنان و شرایط استفاده از مسیرهای 19 گانه جدید را ارائه کرد.
در پایان اعضای شورا به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند.


23 مهر 1397 / تعداد نمایش : 2802